Informujemy, że od 1 lipca br. zmieniają się zasady obsługi programu „Dobry start” na rok szkolny 2021/2022.Obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych, a nie jak do tej pory Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej za pośrednictwem:
Nie będzie już możliwości składania wniosków w formie tradycyjnej – papierowej. Wnioski należy składać do 30 listopada 2021 r. Wszystkie zapytania w sprawie świadczenia należy kierować do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067 fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka
Godziny urzędowania
poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30