Gmina Wolanów

Wydarzenia

Ogłoszenia

Banery

  • Portal mapowy SDI gminy Wolanów
  • gminny portal mapowy
  • zastrzegam.pl

Nawigacja

Biuletyn Informacji Publicznej

Treść strony

  • Usuwanie wyrobów zawierajacych azbest

I N F O R M A C J A

Wolanów dn. 26.02.2020 r. Informujemy właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wolanów o możliwości składania wniosków na realizację zadania usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest. Dotacja przeznaczona jest na usunięcie wyrobów i materiałów zawierających azbest z terenu gminy. Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport i utylizację wyrobów azbestowych. Dotacja nie obejmuje kosztów zakupu i montażu nowego pokrycia dachowego. Właściciele nieruchomości, którzy posiadają wyroby zawierające azbest i zamierzają je usunąć w 2020r. mogą złożyć wniosek wraz z załącznikami do Urzędu Gminy Wolanów w terminie do dnia 06.03.2020r. ( I piętro, pokój nr 10). Koniecznym załącznikiem w przypadku rozbiórki budynku lub wymiany pokrycia dachowego jest uzyskanie stosownych zgłoszeń zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Szczegółowe informacje można uzyskać po nr tel. 48 380-36-53 Załączniki do pobrania:

Zaproszenie na spotkanie w Bieniędzicach dotyczące fotowoltaiki

  • Zaproszenie na spotkanie dot. fotowoltaiki

Zaproszenie na spotkanie w Sławnie dotyczące fotowoltaiki

  • Zaproszenie na spotkanie dot. fotowoltaiki

następna strona »

Stopka strony

  • Kontakt

Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
telefon: 486186051, 486186067, 486186015, 486186020

fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl

  • Godziny otwarcia

Godziny urzędowania


poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30

Masz pytania?
Projekt i realizacja extranet.pl

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.