Gmina Wolanów

Wyszukiwarka

Zobacz także...

Wydarzenia

Ogłoszenia

Banery

  • Portal mapowy SDI gminy Wolanów
  • gminny portal mapowy

Nawigacja

Biuletyn Informacji Publicznej

Treść strony

Informacja

Wolanów dn. 10.01.2019 r.

 

I N F O R M A C J A

 

Informujemy właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wolanów o możliwości składania wniosków na realizację zadania usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.

Dotacja przeznaczona jest na usunięcie wyrobów i materiałów zawierających azbest z terenu gminy. Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport i utylizację wyrobów azbestowych. Dotacja nie obejmuje kosztów zakupu i montażu nowego pokrycia dachowego.

Właściciele nieruchomości, którzy posiadają wyroby zawierające azbest
i zamierzają je usunąć w 2019r. mogą złożyć wniosek wraz z załącznikami do Urzędu Gminy Wolanów w terminie do dnia 31.01.2019r. ( I piętro, pokój nr 10).

 Koniecznym załącznikiem w przypadku rozbiórki budynku lub wymiany pokrycia dachowego jest uzyskanie stosownych zgłoszeń zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.

 

Szczegółowe informacje można uzyskać po nr tel. 48 380-36-53

Powrót

Stopka strony

  • Kontakt

Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
telefon: 486186051, 486186067, 486186015, 486186020


fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl

  • Godziny otwarcia

Godziny urzędowania

poniedziałek-piątek
godz. 7:30-15:30

Masz pytania?
Projekt i realizacja extranet.pl

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.