Gmina Wolanów

Zobacz także...

Menu strony

Wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Ogłoszenia

Banery

• gminny portal mapowy
  • Projekt Cyfrowa Gmina

Nawigacja

Inne linki

Treść strony

Wakacje na półmetku!

Zajęcia sportowe, plastyczne, muzyczne, kulinarne, a przede wszystkim, uśmiechnięte buzie dzieci! Za nami półmetek wakacji, cztery tygodnie świetnej, letniej zabawy i ani jednego dnia nudy!

Oferta Gminnego Centrum  Kultury na tegoroczne wakacje jest bardzo bogata. Codziennie, od poniedziałku do czwartku, zapraszamy na kilka rodzajów zajęć. Z kolei każdy wakacyjny piątek, to dzień bezpłatnych wycieczek i wyjazdów. Do tej pory odbył się piknik pokoleniowy w Wolanowie, wzięliśmy udział w rajdzie rowerowym, w rozgrywkach sportowych na stadionie, a w miniony piątek byliśmy na wycieczce w Warszawie w ZOO i na Starym Mieście.

Wycieczka do ZOO od samego początku cieszyła się dużym zainteresowaniem. W miniony piątek, 25 lipca o godzinie 7:00 zajęliśmy miejsca w autokarze i wyruszyliśmy w trasę. Mimo deszczowej pogody, każdy od rana miał dobry humor. Po drodze mijaliśmy lotnisko na Okęciu, Stadion Narodowy i wiele innych, ciekawych miejsc. Gdy dotarliśmy na Stare Miasto, deszcz nie pozostawił na nas suchej nitki. Mimo tego, udało nam się zobaczyć Zamek Królewski wraz z Kolumną Zygmunta, Bazylikę archikatedralną oraz Pałac Prezydencki. Następnie pojechaliśmy do ZOO. Pierwszymi okazami, jakie cieszyły oczy dzieci, były przyjazne hipopotamy. Wędrując po terenie Ogrodu odwiedziliśmy akwaria pełne egzotycznej flory i fauny morskiej, poznaliśmy bliżej świat gadów i płazów. Następnym celem naszej wędrówki był Ptasi Azyl, na czele z Orłem Bielikiem, puchaczami i kolorowymi papugami. Nie zabrakło oczywiście egzotycznych słoni, lwów, tygrysów i zebr. Zobaczyliśmy gepardy, żyrafy i wielbłądy. Mieliśmy też okazję podziwiać wiele zwierząt, które żyją w Polsce: bociany, żubry, kozy, czy owce. Na koniec wędrówki po ZOO, nadszedł czas na plac zabaw i chwilę odpoczynku po tak intensywnym dniu. Zza chmur wreszcie wyjrzało słońce!

Niestety, wszystko to, co dobre, szybko się kończy. Uśmiechnięci i zadowoleni wróciliśmy do autokaru, by wyruszyć w drogę powrotną do Wolanowa. Wycieczka była bardzo udana i już nie możemy doczekać się kolejnych!

Do Gminnego Centrum Kultury w Wolanowie zapraszamy także w sierpniu! Oprócz codziennych zajęć, czeka nas kino letnie, wyjazd na plener malarski do Iłży, koncert rockowy na zakończenie wakacji. Lipiec był pełen wrażeń i atrakcji, ale jeszcze dużo wspólnych dni i przygód przed nami.

Do zobaczenia w GCK!

Dziękujemy Urzędowi Gminy za wsparcie finansowe i pomoc w organizacji wycieczek.

• Wakacje na półmetku!

Powrót

Stopka strony

• Kontakt

Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067   fax: 486187941

Masz pytania?

Rozmiar czcionki

Inne opcje dostępności

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.