Gmina Wolanów

Wyszukiwarka

Zobacz także...

Menu strony

Wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Ogłoszenia

Banery

  • gminny portal mapowy
  • Projekt Cyfrowa Gmina

Treść strony

Dodatek węglowy

  • 1920x810

Wnioski o wypłatę dodatku węglowego

Informujemy, że wnioski o dodatek węglowy  można składać w Gminnym Ośrodku  Pomocy Społecznej w Wolanowie w terminie do 30 listopada 2022r. w następujących formach:

- osobiście: w pokojach nr 4 i 6 (parter Urzędu Gminy)

- za pomocą skrzynki elektronicznej ePUAP : /GOPS_Wolanow/skrytka,

- pocztą tradycyjną na adres:  GOPS Wolanów, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów.

 

Formularze wniosków w wersji papierowej dostępne będą w GOSP w Wolanowie od 22.08.2022r.

Wersja elektroniczna  do  pobrania poniżej.

 

Przypominamy, że podstawowym warunkiem otrzymania dodatku węglowego jest dokonanie wpisu lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.

 

Więcej informacji pod nr telefonu 48 380 36 49 lub 48 380 36 63

Powrót

Stopka strony

  • Kontakt

Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067   fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka

  • Godziny otwarcia

Godziny urzędowania



poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30

Masz pytania?

Rozmiar czcionki

Inne opcje dostępności

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.