Wnioski o wypłatę dodatku węglowego
Informujemy, że wnioski o dodatek węglowy można składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Wolanowie w terminie do 30 listopada 2022r. w następujących formach:
- osobiście: w pokojach nr 4 i 6 (parter Urzędu Gminy)
- za pomocą skrzynki elektronicznej ePUAP : /GOPS_Wolanow/skrytka,
- pocztą tradycyjną na adres: GOPS Wolanów, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów.
Formularze wniosków w wersji papierowej dostępne będą w GOSP w Wolanowie od 22.08.2022r.
Wersja elektroniczna do pobrania poniżej.
Przypominamy, że podstawowym warunkiem otrzymania dodatku węglowego jest dokonanie wpisu lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
Więcej informacji pod nr telefonu 48 380 36 49 lub 48 380 36 63
Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067 fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka
Godziny urzędowania
poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30