Wolanów dn. 21.01.2016r.
I N F O R M A C J A
Wójt Gminy Wolanów informuje właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wolanów o możliwości składania wniosków o usunięcie wyrobów zawierających azbest w ramach dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na zadanie pt. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie województwa mazowieckiego”.
Dotacja przeznaczona jest na usunięcie wyrobów i materiałów zawierających azbest z terenu gminy. Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport i utylizację wyrobów azbestowych. Dotacja nie obejmuje kosztów zakupu i montażu nowego pokrycia dachowego.
Właściciele nieruchomości, którzy chcą ubiegać się o dofinansowanie za pośrednictwem Urzędu Gminy Wolanów powinni złożyć wypełniony wniosek wraz z załącznikami. Koniecznym załącznikiem w przypadku rozbiórki budynku lub wymiany pokrycia dachowego jest uzyskanie pozwolenia od Starosty Radomskiego.
UWAGA!
Wnioski złożone do 12 lutego zostaną uwzględnione w tegorocznym dofinansowaniu.
Wójt Gminy Wolanów
/-/ Adam Gibała
Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067 fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka
Godziny urzędowania
poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30