Gmina Wolanów

Wyszukiwarka

Zobacz także...

Menu strony

Wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Ogłoszenia

Banery

  • gminny portal mapowy
  • Projekt Cyfrowa Gmina

Treść strony

Informacja

         Wolanów dn. 21.01.2016r.

I N F O R M A C J A

Wójt Gminy Wolanów informuje właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wolanów o możliwości składania wniosków o usunięcie wyrobów zawierających azbest w ramach dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na zadanie pt. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie województwa mazowieckiego”.

Dotacja przeznaczona jest na usunięcie wyrobów i materiałów zawierających azbest z terenu gminy. Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport i utylizację wyrobów azbestowych. Dotacja nie obejmuje kosztów zakupu i montażu nowego pokrycia dachowego.

Właściciele nieruchomości, którzy chcą ubiegać się o dofinansowanie za pośrednictwem Urzędu Gminy Wolanów powinni złożyć wypełniony wniosek wraz z załącznikami. Koniecznym załącznikiem w przypadku rozbiórki budynku lub wymiany pokrycia dachowego jest uzyskanie pozwolenia od Starosty Radomskiego.

UWAGA!

Wnioski złożone do 12 lutego zostaną uwzględnione w tegorocznym dofinansowaniu.

 

Wójt Gminy Wolanów

     /-/ Adam Gibała

Powrót

Stopka strony

  • Kontakt

Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067   fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka

  • Godziny otwarcia

Godziny urzędowania



poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30

Masz pytania?

Rozmiar czcionki

Inne opcje dostępności

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.