Dnia 7 września 2017r. komisja składająca się z przedstawicieli Gminy Wolanów oraz Wykonawcy przy udziale Inspektora Nadzoru protokolarnie dokonała końcowego odbioru robót budowlanych zadania pn. „Termomodernizacja budynku ZSO w Wolanowie przy ul. Kolejowej 17” – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej – etap I.
Roboty zostały wykonane w umownym terminie do 25 sierpnia 2017r.; zgodnie z dokumentacją i sztuką budowlaną. Wykonawcą zadania było Przedsiębiorstwo Budowlano-Remontowe „BUDREM” Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach. Koszt inwestycji wyniósł 498651,75 zł.
Zasadność podjęcia prac związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej wynikała m.in. ze sporządzonego audytu energetycznego oraz przeglądu stanu technicznego stolarki. Dokumenty te wykazały niezadawalający stan techniczny otworów okiennych i drzwiowych budynku, złej izolacyjności okien powodujących niedogrzewanie pomieszczeń i nadmierną ucieczkę energii cieplnej. Dzięki inwestycji placówka zyska na atrakcyjności, redukcji kosztów oraz niższych współczynnikach przenikania ciepła.
Zadanie realizowane w ramach środków pochodzących z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, dofinansowane w formie pożyczki z zakresu Ochrony powietrza – Wspieranie zadań z zakresu ograniczenia emisji zanieczyszczeń do powietrza oraz oszczędności energii cieplnej.
Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067 fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka
Godziny urzędowania
poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30