Wolanów, dnia 17.06.2021r.
I N F O R M A C J A
o naborze wniosków na udział w programie ,,Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej"
Wójt Gminy Wolanów informuje, iż Gmina Wolanów zamierza złożyć wniosek do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o dofinansowanie zadania w ramach programu priorytetowego „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”. Celem programu jest rozwój systemów zagospodarowania odpadów z tworzyw sztucznych z rolnictwa.
W związku z powyższym rolnicy (mieszkańcy Gminy Wolanów) zainteresowani usunięciem w 2021 roku foli i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej takich jak:
powinni złożyć do Urzędu Gminy Wolanów wniosek o udział w programie, w terminie do 25.06.2021 roku.
Złożenie wniosku nie jest równoważne z pozyskaniem dofinansowania w wysokości 100% kosztów usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej.
W przypadku nieotrzymania przez Gminę Wolanów dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na realizację Programu „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” program nie będzie realizowany.
W ramach realizacji programu nie są kwalifikowane koszty zbierania odpadów od rolników. Rolnicy we własnym zakresie zobowiązani będą dostarczyć folię i inne odpady produkcji rolniczej do miejsca wskazanego przez Wójta Gminy Wolanów.
Wnioski należy składać w sekretariacie Urzędy Gminy Wolanów, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, w poniedziałki w godzinach 7.30-16.30, wtorek-czwartek w godzinach 7.30-15.30, piątek w godzinach 7.30-14.30.
Więcej informacji można pozyskać pod nr.tel (48) 380 36 53.
Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067 fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka
Godziny urzędowania
poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30