Gmina Wolanów informuje, że w 2024r. otrzymała dofinansowanie na zadanie pn.: „Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Wolanów” – dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w formie dotacji, w kwocie 33 178,15 zł.
Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 39 973,66 złotych (w tym dotacja z WFOŚiGW – 83%). W ramach zadania w bieżącym roku usunięto azbest z 35 nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Wolanów. Osiągnięty efekt ekologiczny, to unieszkodliwienie poprzez składowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych 83,55 Mg azbestu.
Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067 fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka
Godziny urzędowania
poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30