Wolanów dn. 09.01.2018 r.
I N F O R M A C J A
Wójt Gminy Wolanów informuje, iż na posiedzeniu Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w dniu 21 grudnia 2017r. ustalono kalendarium naboru wniosków o dofinansowanie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska na 2018r. Nabór wniosków będzie prowadzony w trybie otwartym i rozpocznie się w terminie do końca I kwartału 2018r.
W związku z powyższym informuję właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Wolanów o możliwości składania wniosków na realizację zadania usuwania i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest.
Dotacja przeznaczona jest na usunięcie wyrobów i materiałów zawierających azbest z terenu gminy. Dofinansowanie obejmuje demontaż, transport i utylizację wyrobów azbestowych. Dotacja nie obejmuje kosztów zakupu i montażu nowego pokrycia dachowego.
Właściciele nieruchomości, którzy posiadają wyroby zawierające azbest i zamierzają je usunąć w 2018r. mogą złożyć wniosek wraz z załącznikami do Urzędu Gminy Wolanów w terminie do dnia 31.01.2018r. ( I piętro, pokój nr 10).
Koniecznym załącznikiem w przypadku rozbiórki budynku lub wymiany pokrycia dachowego jest uzyskanie stosownych zgłoszeń zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.
Szczegółowe informacje można uzyskać po nr tel. 48 380-36-53
Wójt Gminy Wolanów
/-/ Adam Gibała
Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
telefon: 486186051, 486186067, 486186015, 486186020
fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
Godziny urzędowania
poniedziałek-piątek
godz. 7:30-15:30