Wolanów dn. 08.02.2019r.
I N F O R M A C J A
Ewidencja zbiorników bezodpływowych (szamb) oraz przydomowych oczyszczalni ścieków
Zgodnie z art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz.U. z 2018, poz.1454 z późn.zm), gminy mają obowiązek prowadzenia ewidencji:
W związku z powyższym zwracamy się do mieszkańców gminy Wolanów o wypełnienie druku zgłoszenia posiadanego zbiornika bezodpływowego (szamba) lub przydomowej oczyszczalni ścieków i dostarczenie go do Urzędu Gminy Wolanów w terminie do 20 lutego 2019 roku. Druki zgłoszenia dostępne są w Urzędzie Gminy Wolanów (Wydziale Inwestycji i Rozwoju, pokój nr 10), na stronie internetowej www.wolanow.pl , oraz u Sołtysów.
Wypełnione druki prosimy składać: w Urzędu Gminy Wolanów (I piętro, pok. nr 7 sekretariat), pocztą na adres: Urząd Gminy Wolanów, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: gmina@wolanow.pl .
Wójt Gminy Wolanów
/-/ Ewa Markowska - Bzducha
Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067 fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka
Godziny urzędowania
poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30