Gmina Wolanów

Wyszukiwarka

Zobacz także...

Menu strony

Wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Ogłoszenia

Banery

  • gminny portal mapowy
  • Projekt Cyfrowa Gmina

Treść strony

Informacja o naborze wniosków na udział w programie ,,Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej"

Wolanów, dnia 17.06.2021r.

I N F O R M A C J A

o naborze wniosków na udział w programie ,,Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej"

Wójt Gminy Wolanów informuje, iż Gmina Wolanów zamierza złożyć wniosek do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie o dofinansowanie zadania w ramach programu priorytetowego „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej”. Celem programu jest rozwój systemów zagospodarowania odpadów z tworzyw sztucznych z rolnictwa.

W związku z powyższym rolnicy (mieszkańcy Gminy Wolanów) zainteresowani usunięciem w 2021 roku foli i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej takich jak:

  • folia rolnicza,
  • siatka do owijania balotów,
  • sznurek do owijania balotów,
  • opakowania po nawozach,
  • opakowania typu Big Bag

powinni złożyć do Urzędu Gminy Wolanów wniosek o udział w programie, w terminie do 25.06.2021 roku.

Złożenie wniosku nie jest równoważne z pozyskaniem dofinansowania w wysokości 100% kosztów usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej.

W przypadku nieotrzymania przez Gminę Wolanów dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie  na realizację Programu „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” program nie będzie realizowany.

W ramach realizacji programu nie są kwalifikowane koszty zbierania odpadów od rolników. Rolnicy we własnym zakresie zobowiązani będą dostarczyć folię i inne odpady produkcji rolniczej do miejsca wskazanego przez Wójta Gminy Wolanów.

Wnioski należy składać w sekretariacie Urzędy Gminy Wolanów, ul. Radomska 20, 26-625 Wolanów, w poniedziałki w godzinach 7.30-16.30, wtorek-czwartek w godzinach 7.30-15.30, piątek w godzinach 7.30-14.30.

Więcej informacji można pozyskać pod nr.tel (48) 380 36 53.

Powrót

Stopka strony

  • Kontakt

Urząd Gminy Wolanów
Radomska 20, 26-625 Wolanów
tel.centrala: 486186051, 486186067   fax: 486187941
e-mail: gmina{at}wolanow.pl
e-PUAP: /2l639fbui2/skrytka

  • Godziny otwarcia

Godziny urzędowania



poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek, środa, czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30

Masz pytania?

Rozmiar czcionki

Inne opcje dostępności

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.